BETA
Aby się zalogować, najpiew wybierz portal.
Aby się zarejestrować, najpiew wybierz portal.
Podaj słowa kluczowe
Słowa kluczowe muszą mieć co najmniej 3 sąsiadujące znaki alfanumeryczne
Pole zawiera niedozwolone znaki
Grzegorz  Łyszkowski
Grzegorz Łyszkowski
431 pkt.
Junior

0

administrowaniu?

No właśnie co robić dalej i w jakim kierunku pójść aby się rozwijać i mieć nadal frajdę z bycia w tej branży? :) 

Zajmuję się poważnym IT od 12 lat, tradycyjnie zaczynałem od Help Desku. Od 9 lat zarządzaniem szerokopojętą infrastrukturą IT (Windows Server, SQL Server, VMware, Hyper-V, sieci LAN/WAN, dobór i konfiguracja oraz modernizacja sprzętu), w Polsce i w kilku krajach ościennych. Byłem też odpowiedzialny za kilka kompleksowych wdrożeń software'wych i sprzętowych.  Od około ośmiu miesięcy kieruję samodzielnie działem IT.

Ale od pewnego czasu jestem zdecydowany na zmianę i tu rozważam kilka możliwości: etat vs. własna działalność oraz myślę intensywnie nad tym czym chciałbym zajmować się w przyszłości. Czy działalność faktycznie pozwala na większą swobodę działania i elastyczniejsze zarządzanie czasem niż etat w korporacji? Jak klienci podchodzą do jednoosobowych działalności gospodarczych (na początek), czy nie wzbudzają one niechęci np. osoba odpowiedzialna może zachorować i cały proces stanie w miejscu?
Generalnie chciałbym zajmować się wdrożeniami tj. projektowaniem infrastruktury od zera czyli sieci, serwerowni/datacenter, przygotowywaniem serwerowej platformy software'owej z naciskiem na wirtualizację MS. Oczywiście w grę też wchodziłoby np. wdrożenie wirtualizacji do już obecnej infrastruktury. 

Poza wdrożeniami, zastanawiam się też nad spróbowaniem sił jako trener MCT.

Jestem świadom, że w obu przypadkach: wdrożeniowca i trenera jest spora konkurencja.
Ale z drugiej strony chciałbym sprawdzić co będzie dla mnie najbardziej wciągające i nad tym jednym, konkretnym zajęciem skupić się w przyszłości :)